No jsem zvědavý, jaký to bude mít přínos. Kromě grafiky to musí podporovat i OS (o to se MS postará), ale i konkrétní aplikace (hra), přičemž ta by měla být i zpětně kompatibilní se systémy, které to neumí. Teprve teď se poprvé objevují SSD v oficiálních požadavcích her ;)
Odpovědět0 0
A sakra, po mnoha letech se Microsoft vrhá do vývoje :) to zas bude komedie. Vzpomeňme na nepokračující vývoj technologií od Microsoftu posledních let, kdy spousta se měla stát budoucností výpočetní techniky:
Windows 10 S
Windows Mobile
UWP
Cortana
MS Vallet
a další
DirectStorage ale vypadá slibně, prosím, dotáhněte to! Poznámka o zpětné kompatibilitě je dobrá, to bude asi problém jestli se to bude muset programovat přímo na míru. Dokážu si to ale představit na konzolích a né osobních počítačích.
Odpovědět0 0
Tak u her ktere to do ted nepotrebuji se to ani v budoucnu pochopitelně resit nebude
A u her ktere to budou mit v pozadavcich a uzivatel nebude mit odpovidajici HW ,uzivatel bohuzel ostrouhá, a bude mu načitani trvat hodne dlouho
Jina možnost ani není.
Leda ze by tvurci her byli ochoten znemoznit hraní 70% hráčů a prijit tak o vyrazny zisk, tim ze to daji jako nutnost k spuštění hry. (Podporující OS, tedy Win 10 s buildem starym max. 1rok, a nejnovější GPU)
To není moc stastna kombinace, to by snad vyrobci her přišli mozna i o vic jak 70% potenciálních zakazniku
Z toho vypliva ze pokud nebudes splnovat pozadavky, tak se nic nestane, jen se ti hra bude tahat zbytecne dlouho pres CPU ->RAM->CPU->GPU
Odpovědět0 0